all down deep inside

Hejhej!
Nu har jag chillat lite vid tvn och jag är sjuukt trött. Igentligen så skulle jag till örebro imorgon, men det blev ändrat! Jag hade ingen att åka med och det är faktist läskigt att vara där själv? Och nyss så pratade jag med Angelica och hon frågade om vi kunde göra något på fredag, och då kom vi överens om att åka till örebro, stan. Då ska jag köpa.. Vita höga converse, såna där låga strumpor, svarta och vita. Sen några jeans typ och sen någon tröja.

New yorker öppnade för någon vecka sen så dit ska jag allt checka in!
Imorgon så ska jag sova i Fridas husvagn med Henne och stina, fast det har jag ju sagt, hihi. Men är ialf sjukt taggad och det kommer bli hur kul som helst! Nu ska jag borsta tänderna och gosa ner mig framför tvn, vi hörs imorgon!

Jag och mamma har ju börjat springa, vi sparan 2500m, det tog en kvart typ. Jag har så dålig kondition så det finns inte.. ska träna den nu ju;) Vårat mål när sommaren är slut är att vi ska kunna springa det där två varv, utan att stanna. Nu så stannade vi, eller jag hela tiden, och det vara bara ett varv? För det finns ett spår vid mig, eller i skogen kan man gå en runda, och det har typ varit något springställe eller något. Menmen, nu ska jag borsta gaddarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0