stalldag, långdag

Hej! Idag har jag varit i stallet hele dagen.  Jag vaknade klockan sju och då började jag greja med min kamera, typiskt mig! Jag kunde ju inte somna om så... Sen åt jag frukost och var ute i stallet till klockan halv tio. Jag mockade och sen rann tiden bara iväg, vi städade i cafeterian så vi var riktigt duktiga tycker jag, hihi;:D Alltså jag Stina och Frida, Stinas blogg hittar ni här. Hon lägger ofta ut mycket bilder från stallet på hästarna, stor hiss! Jag hade dock inte med mig kameran, jag borde skärpa till mig eller hur?! Det måste vara mer bilder, annars är det tråkigt att läsa! Iallafall, jag red vi 6/7 någongång, var hemma till halv åtta, hihi jag är buuusig! Dante var duktig idag, eller iallafall i slutet, innan var han lite trög, men han är bäst endå! Imorgon ska jag nog rida ut, riktigt mysigt och göra det, galoppera uppför backarna i skogen och känna frihet. Det går hyfsat fort och man hör vinden, det finns inget bättre. Menmen, nu ska jag mysa ner mig framför tvn med en stor kopp choklad, vi hörs imorgon mina änglar!


Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0