Stablework

Hejhej!
Insläppet gick bra, sen så red jag väärldens sötaste ponny och min snälla kvinna till mor fotade också! Lite när jag red, det var i ridhuset så det blev inga bra bilder, men jag gick på en liten skrittrunda ute sen och då blev det några små söta bilder. Han gick bra när jag red, han släppte lite efter första galoppen, han var mycket mer "lättriden" om man kan säga så. Han gick fint i form och sådär. Han var mycket lättare i höger varv än i vänster, ska nog öva mer i vänster. Ja, inte så mycket text, njut av bilderna istället!


Jag älskar min poni<3

Sen när jag kom hem så blev det grillat med vitlöksbröd, muums! Hur gott som helst. Nu ska jag unna mig ännu ett glas cola!



(Dock så har jag ner hälen överdrivet mycket, vilket jag inte brukar ha. Men dom där stigbyglarna kändes ganska korta så jag ville få ner dom, tycker det är mycket skönare med långa stigbyglar.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0