soft

Hejsan! Stallet idag var mysigt, jag mockade fyra boxar men Emma och Tessan gjorde alla höpåsar. När vi hade mockat så red jag, Stina och Frida. Vi red vid bommen och det gick bra och det var så skönt att bara rida tre stycken! Det gick bra att rida, men hästarna blev typ rädda för en fågel och skena iväg, hihi. Ingen av oss var beredda.. Sen så åkte vi hem vid ett och jag la mig och solade i typ en timme, sen gick jag in och satte mig vid datorn lite, sen så tvättade jag håret och just nu sitter jag med hårinpackning. Typ nu så ska jag och mamma ut och springa, nr vi såg våra magar.. GODISSTOPP! Så nu måste vi ut och springa en vända!




syns typ inte, men jag har lite, det där var trots allt i början! Jag ska sola typ 1,5 h varje dag, bra va?


springoutfit! haha, sne bild, men kameran var på sne. Omg, ska träna svenska, jag e ingen turk ni vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0