so lift me up

Hej! Har inte bloggat än, tss. Fidde följde med mig hem, senså åt vi och så. Åkte iväg till stallet, Texas gubben hade rullat sig, hihi busunge! Sen när vi red så galopperade vi, han var het och ville gärna springa fort. och det läskigaste är att jag aldrig är rädd när jag rider honom? Eller man ska inte vara rädd, men jag blir lätt det. Fast det är jag inte när jag rider Dante eller så. :) Sen mockade vi, och åkte hem. Jag har gjort läxa och strax ska jag duscha. Mamma tar med Dantes träns från stallet idag, ska köpa ett imorgon som jag ska ha när jag rider, hihi! Lämnar ju tillbaks hans då, och det ska bli riktigt kul att ha ett eget, yeeehoooo.

 Detta är det, 229:- Så persika billigt;)
Men, vi hörs imorgon! Färg på tandställningen, hm vi får se vilken det blir, blir en överaskning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0