sjukling

Hej! Jag vet att min blogg är åt helvete just nu men jag hinner inte blogga!

Idag så är det tisdag, när jag kom till skolan så började jag må illa, lite läskigt:S Som om jag hade feber eller något. men jag lyckades vara kvar hela dagen! Sen åkte jag till örebro med mamma och pappa, vi hämtade upp david från hans skola. Vi skulle ta nya passfoton! Haha jag, dör, man fick ju inte le och jag höll på att garva ihjäl mig. Tss. Men det gick bra till slut. Innan det gick vi in på maxi och skulle köpa en plattång, eller jag skulle det. Den kostade 500 :O

Men iaf, så den köpte jag inte, sen så sa mamma och pappa att vi skulle kolla på plattång någon annanstans efter vi hade tagit korten. Sen så handlade vi på willyss och jag frågade mamma sen när vi hade handlat färdigt: Vart ska vi nu?

Hon ba: Hem.

Jag vart helt förkrossad och så jävla förbannad att dom lhög, dom lovade att vi skulle kolla någon annanstans! Så jag började gråta *pinsamt* men jag vart så arg... Det allt slutade med att jag köpte GLISS schampo och balsam, och barnängen schampo och balsam, hehe. När jag kom hem så spelade jag lite mario, sen så skulle vi åka och göra en sak *hemligt* Kolla på en saaaaak:D :D:D:D:DD:D

Sen så alldeles nyss beställde jag hem den där plattången jag ville ha, jag beställde från netonnet och där kostade den bara 400, eller ja 399 för att vara exakt;) Sen gick jag ut med vovven min, han skämdes sönder med hans gulliga reflexväst, hihi!
jag tror faktist jag har feber, känner mig hängig!
Ikväll är det desperate housewievs, im i LOVE.

Nu blev det ett långt inlägg för att gottgöra er, pussochkram!

    


Så denna har jag nu klickat hem!

Kommentarer
Postat av: Freja

Hej! bilden på schabraket hittade jag på google, vi säljer dessutom ett likadant i våran bloghshop!

Mvh Freja, SuperDuperShop :D

2011-04-05 @ 21:27:24
URL: http://superdupershop.blogg.se/
Postat av: Toril

hur lyckas du att skriva så bra och intressanta inlägg?! :D <3

jag är dålig på det.

2011-04-06 @ 16:39:08
URL: http://torilcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0