maybe its not to late

Tjenare!
Förlåt för sämst update, men jag kan skylla på att jag har varit duktig att städa mitt rum *host* Linn hjälpte mig och hon gjorde väldigt mycket i slutet! Men jag hade hållt på jätte mycket innan hon kom så jag var helt slut! Sen så åkte jag, Linnea och mamma till Norvalla för att springa ett varv, duktigt gjort! Sen så åkte vi förbi ica och mamma skulle köpa någonting, och jag dog, verkligen mycket. För där utanför satt nåra och jag bara kuta in, dom sa hej till mig oså.. Men jag såg hemsk ut och kunde verkligen inte visa mig, förlåt! Men ja, nu ska jag skala morötter göra egen dipp och skära morötter! Jag har slutat med godis nivet, ska bprt med gooodismagen!


Kommentarer
Postat av: Becca

Vill du tävla om ett par valfria converse?? :D

klicka dej då in på denna länken.. http://myranstankar.blogg.se/2011/april/tavla-om-converse-eller-rayban-brillor.html#comment

och följ tävlings reglerna!!



förlåt om du inte gillar reklam men vem vill inte ha chansen att vinna ett par converse lixom?? ;)

2011-04-27 @ 20:35:34
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: me

hallo !!!

2011-04-27 @ 21:45:33
Postat av: Anonym

2011-04-27 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0