ingen rubrik, ingen bild, jag orkar inteeeee

Tjenare. Stallet idag var helt okej, åkte ut vid halv tio och började mocka. Sedan kördejag, Fidde och Felicia pompe och sen såg vi att  Bubba är jättehalt, och vi hjälpte han in från hagen, stackare, och ingen har han som tar hand om honom heller... irriterad, han har liksom ingen fodervärd eller något. Sen så åt vi, gick ner óch hämtade hästarna. Vi red ut, jag, Fidde, Felicia, Frida och Stina. Det var roligt eftersom det är ganska länge sen man kunde galoppera ute, hihi. Imorgon är det tråkskola, asså kan man inte bara få sova? PLEEEAASE. Ja, vi hörs senare nu måste jag göra helvetesläxa.
'
'
'
'

ahahhaa.



Love.


Kommentarer
Postat av: Angelica :)

förlåt för att jag slutade men asså pappa betalade inte han är typ tröög så mamma hade inte råd :'(<3

2011-04-10 @ 22:31:10
URL: http://angeliicafagerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0