härligt med filmkväll!

Hejsan allihopa!
Jag kom hem från Stina/Frida för typ en halvtimme sen. Det var huuur kul som helst! Vi kollade på en skräckfilm  och myyygood. Det var skitläskigt, jag satt i mitten och Frida satt brevid mig med en kudde för huvudet! Stina var typ skitmodig och bara satt där, men ibland tyckte hon att det var läskigt, och när hon tycker något är läskigt, då är det läskigt! Den var så jävla läskig, jag slog mig flera gånger när jag skulle gömma huvudet, tss. Vi hade godis och allt, men jag vågade inte sträcka fram handen och äta, hahahahah! Sen så innan så var jag ju hos Frida, vi gjorde inte så mycket åt lite Scones och kräm, mums! Sen så gick vi till ica och jag skulle köpa en cola.. När vi kommer till kassan, jag skulle köpa en i glasflaska för alla andra var slut, så jag köpte en för 10 kronor. När vi kommer fram till kassan.. Hon som jobbar där: 11 kronor. Jag: Men det stog 10? Hon: Men inkl panten. Jag: jaha.. När jag ska lämna tillbaks den: Vafan kostar pant pengar? Jag och Frida börjar asgarva, så hittar Frida en enkrona i sin fick som jag får, då kommer vi tillbaks och jag får köpa min kära cola!

Stina har ett enooooormt hus, verkligen! Man tappar typ bort sig, hehe. Vi kollade på tv nere i källaren typ, på dendär läskiga filmen och massa dörrar och sånt finss det där, usch va rädd jag va.. Nu kommer some pics;)



Lite suddig bild men kameran ville inte sammarbeta! Den tyckte att det var för mörkt där inne :(


Hur mysigt som helst var det där, måste göras om + övernattning!

Vi hörs imorgon mina söta små änglar, för jag bloggar mer då!


Kommentarer
Postat av: Helena

Brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så jag vill bara säga Hej. Det är ju alltid kul att veta vilka som läser ens blogg :)

2011-04-27 @ 12:53:03
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha

2011-04-27 @ 14:04:06
Postat av: Felicia :)

fin blogg!

pusss

2011-04-27 @ 19:34:23
URL: http://feliciahaldens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0