late



tjohejsan. Har inte bloggat på så hääääääääääääääääääääär länge! känner mig riktigt kass faktist .. Haha, men jag var bara tvungen att skriva om idag. Men jag orkar inte skriva om allt så skriver bara om ridningen?

- Först så red vi Early och Plugg, jag började med Early och Fidde med plugg, sen böt vi och jag fick rida Plugg, han är bra (yyyy' Hehe. Men sen så red Jag Dante, Fideli Olliver och Angelica Bubba. Det var flumm. Vi skrittade på ängen när vi började rida, senså när vi skulle gå in vid bommen så behövde vi hitta ett sätt att ta oss över allt eftersom det var dike. Dante ville inte gå först och ingen villa leda honom då -.- Så jag hoppade av och ledde honom, han hoppade ju över diket :o Haha, men iaf så hoppade Fidde oxå av och ledde Olliver, Sen så villle inte Angelica, Emelie, eller Angelicas Mamma ta bubba för att han var stark, så jag fick hoppa av igen (hade hoppat upp imellan) senså fick nån hålla i Dante, så skulle jag ta Bubba med Angelica som håller i på andra sidan, det var deras plan. Men så vågadei nte hon så jag fick göra det själv, men han gjorde inte ett SKIT! han var mega snäll, hoppade över som Dante så inga problem med det.


Sen red vi och travade, sen skulle vi galoppera, men det ville förstås inte Angelica, då blev jag sur och sa att hon skulle vända för vi ville faktist galoppera. Så hon vände och red själv. Det gick bra för mig och Fidde, när vi galoppera upp för en backe så gick det hyfsat snabbt, han var inte så jätte pigg ;) Sen så när vi vände så galopperade vi på en raksträcka, sen så kommer ju den där backen, och den går ju nerför då, och jag skriker att hon ska stanna med hon ba: DET GÅR INTE! så jag får styra Dante sick - sack över vägen. Sen skrek jag till Fidde att hon skulle såga, och då stannade han direkt.


Sen så skulle jag visa henne ängen som jag har ridit på, vi golfbanan. Så är det ett dike där, så säger Fidde: vart ska vi komma över?
Jag: det är en stig där.
Hon: Kan vi inte hoppa över diket?
Jag: jo det kan vi.

Så vi kommer där i trav och dom hoppar, men det kändes skumt :S haha. Vi skulle hoppa en gång till men mot andra hållet, så blir det full galopp och dom hoppar, sen är det en gård och olliver springer nästan in i ett träd. Sen så vill inte Fidde hoppa igen, så jag gjorde det själv, medans hon gick vanligt. Sen så bara galloperar Dante iväg, och jag gör värsta tvärvändningen och han lyssnar ju oxå, så jag tappar balansen och ramlar nästan av :S


Sen rider vi tillbaks och tar grusbacken, alltid lika skoj ;)

haha, shiiiiiiiiit va långt :o tar igen för senaste veckan? pussar!

Kommentarer
Postat av: Toril

har längtat efter mer inlägg från dig ;) <3

2010-09-20 @ 08:59:14
URL: http://torilcat.blogg.se/
Postat av: Fanny! <3

Läste din kommentar på torils blogg! haha aa men vi bara gjorde lite saker på alla bilder (du skulle se dem andra) men aja ! <3 :)

2010-09-23 @ 18:07:38
URL: http://justfanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: haha tror jag säkert men det e såklart jag kan det! :)<3

2010-09-23 @ 18:42:26
Postat av: Saaaaaaaaaaaaaaandrizz<33

Vad snygg blooooooooooooogg<33 Skiiiiitfiiiiiiin<33

2010-09-23 @ 19:17:43
URL: http://kusinernaager.blogg.se/
Postat av: Fanny!

asså det var iinte jag som skrev "aa det var ju snällt ska du säga" det var toril fast med min dator och mitt namn utan att jag visste det!

2010-09-24 @ 16:16:31
URL: http://justfanny.blogg.se/
Postat av: Fanny!

:) förut hatade du mig nu älskar du mig! :) älskar dig me gmn!

2010-09-24 @ 22:28:23
URL: http://justfanny.blogg.se/
Postat av: Fanny!

:) förut hatade du mig nu älskar du mig! :) älskar dig me gmn!

2010-09-24 @ 22:28:26
URL: http://justfanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: hahahaaha nehe! ;) <3 saknar dig!

2010-09-25 @ 13:51:01
Postat av: Fanny <3

Svar: hahahahaha nehe ;) saknar dig gmn! <3

2010-09-25 @ 13:51:55
URL: http://justfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0