excuse me, I thought I was a manager here?


hej. Idag har jag mest slöat, suttit framför tvn och glott .. Det blir inget annat man gör på vardagarna, fast iförsig så har jag tagit en promenad med vovven, men han är envis, haha!



Dessutom så köpte pappa "maom" till mig ◊. Så ikväll så ska jag se på Idol och äta popcorn, chips & godis, chill!


Sen imorgon blir en superdag! Fideli kanske ska till stallet och rida Olliver, varannan lördag (a) Så ska rida med henne, vi måste rida ut, men hur är Olliver ut? Aja, vi får vell se då :) nån måste ju ta reda på det, eller jag frågar vell Emilia :D

Jo, vad vill ni veta? Har ingen aning om vad jag ska skriva,  skriver senare ikväll om jag hinner, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0