you broke my heart babey

hejsan bloggen! Nu lovar jag att jag ska försöka bli bättre, men jag fyller ju år snart och jag kanske får en dator ;) haha, men inte det viktigaste just nu .. åh, jag är sugen på ostbågarrr ;) Nejmen jag kollar iaf på How I met you'r mother och jag har tråkigt som fan, men vet ni en sak? Jag kom tvåa på km i lördags! fast jag ramlade av .. men Dante ♥ är endå bäst!;) 

Jag kan ta kort på rosetten sen, men inte nu för jag är lat .. :d

Men idag så red vi ut och det var najsigt för Dante är en snel hest.  Men ja, har inte gjort så mkr mer, imorgon är det ridning och jag skriver förhoppningsvis .. Kommer skriva innan ridningen, och sen efter vem jag fick oså, sen kanske lite bilder från ridningen? Men juste! jag har ju sovit hos fidde ♥ och vi såg på en apläskig film ;o Tillochmed Anton ville sitta på golvet, han vågade knappt sitta i soffan :d

haha, juste. Det var såhär att jag typ svettades as mkt eftersom att jag hade en filt på mig, så jag gick bakom soffan och skulle ta av mig dom, men så typ var det asläskigt för Filip typ gjorde nåt så jag hoppade till och bara flög upp i soffan igen, med byxorna vid fötterna! (a)
hahahaha, men jag har en känsla av att denna blir väldigt långt, ska kolla på två och en halv män ist.

vi hörs, pussar! / malin


Alexander, du betyder <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0