i never really care

Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid, jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.



Hejsan bloggen! Jag har ingen aning om jag kommer kunna blogga domhärdagarna, det beror på! Imorgon ska jag ju till stallet, sen på söndag med .. Sen på måndag fyller världens bästa fideli ♥ år och jag ska sova hos henne från söndan. Sen på tisdag så ska jag vara med alexander <3 sen på onsdag fyller jag år, och på torsdag ska jag .. ah, det får jag inte säga, säger efter ist!;') Idag har jag varit ensam, kollat på stallkompisar och House ♥ sen gjorde jag inte så mkt, jag målade hus i perspektiv, och trianglar osv. Sen åkte jag ner till mammas jobb med linnea, pappa skulle hämta mamma och vi följde med! Men ah, ska poppa popcorn nu och bädda i fatboyen och se om det är nån bra film jag kan hyra! Vi hörs senare bruuuuudar :D / MalinLindberg ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia<3

Har det hänt nått gmn? :(

Du vet att jag alltid finnsför dig!<3<3

2010-10-29 @ 21:31:59
URL: http://emiliacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0