photo


Beacuse you care



- Hejsan alla! Just nu chattar jag med emil och vi pratar  om hur ägig jag är på engelska, asså .. Aja, men idag har jag varit med fidde ♥ Anton R och Alexander <3 Vi kollade på teve typ, sen gick vi ut med sammie. Sen hade vi tråkigt typ, Alexander <3 åkte hem oså var Anton kvar och vi snacka bara oså, sen skulle han hem, sen fidde ♥ medans jag åt. Sen direkt efter så åkte jag till linde med mamma, vi var vid den nya affären där, eller ah, Två Små Gummor. Dom öppnar ju i linde imorn .. Men imorgon så har jag ingen aning om vad jag ska göra, jag kanske gör engelskaläxan jag fick idag, så är det över. Mh, men nu börjar det bli ganska långt och shiit tråkigt, så skriver mer imorgon. Pussar! / MalinLindberg ♥

Kommentarer
Postat av: Frida!XD

I vilket pogram fixar du sånnahär bilder??? Hoppas du fattar vad jag menar...:)

2010-11-06 @ 18:03:04
URL: http://innebandyfrida-love.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0