megastar

hejsan!


Jag kom hem för ungefär en halvtimme sen kanske? Och just nu sitter jag och mullar godis, bra när man har varit hos tandläkaren va? haha. Linnea kommer snart, så vi ska fixa lite med bloggar oså. Men jag har ingen aning. Och jag känner att jag vill ha saft nu, visst är jag cooooool?! eheheh, nej. Ja, vill inte att ni ska läsa skit, så vi gör vell at avslut här ..



Dagens outfit - (man ser inte byxorna, sorry ...)

- rosa linne - gina.:)

- tröja - mammas jobb.:)


hahahaha - byxor - mega (sport)

strumpor - megaaaaa:D

Kommentarer
Postat av: Frida

Har Linnea oxå en blogg????

Vad heter den i så fall??????????????????????

2010-11-06 @ 10:26:10
URL: http://kattfrida.bloggplatsen.se
Postat av: .....

var jobbar din mamma??? Tröjan är så snygg!!!

Vill bara veta...

2010-11-06 @ 17:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0