duschen kallar på mig bitchar;)

tjo;)


Jag sitter och tråkar, men jag ska snart ducha .. Sen ska Jag se på The Good Wife med mami & papi.
Idag har linn fotat mig lite (; hiihihihi... Blev lika ful som vanligt oså. Aja, idag hade vi hoppning igen ♥ hoppade met sockersöta Bubba ♥♥♥ men han drar ner huvet .. han är riktigt busig den lilla ponnyn;)

Men annars gick det bra, han är pigg oså:D Imorgon är det slöjd iskolan, jag har ingen aning om vad jag gör :S
Jag kanske inte gör nånting alls .. Aja, Imorgon ska jag till stallet, ´kommer dö som vanligt. Det är ISkallt ute, och jag kan typ inte gå nu :(

ja, nu ska jag duscha, vi hörs imorgon shiiitungar. Kyss :* / MalinLindberg  ♥


oredigerad gammal bild, visst är jag cool :P

Kommentarer
Postat av: Frida!XD

Har Linnea blogg???

2010-11-09 @ 19:22:37
URL: http://innebandyfrida-love.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0