du försökte finnas där, ge en hjälpande hand men inget hjälpte till , min mardröm blev sann


hahahaha, åh! hittade denhär på fiddes dator.


Tjena smmmååpplutttarr, igen. Sitter och lyssnar på ... ↓



Och Fidde ♥ sitter och kollar på idol. Men jag sitter här för idol är tråkigt. 
Ska spela nåt spel eller ngt. Idag iskolan så var det aptråkigt, som alltid.
Men jag och Fidde ♥ har åkt fyrhjuling hemma hos henne, den funkade tillslut..
Sen har vi sjungt singstar oxå, hahahahahhahahaha, asg. Det är ju kul
eftersom JAG suger osv.


Sen ska jag åka hem, stallet imorgon och Alexander flyttar in på sundsberget imorgon, fettnice oså.
Menmen, ska göra nåt tråkigt nu, kyss ;* / MalinLindberg ♥


Kommentarer
Postat av: frida

sv ; det är bara bra :)

tack hihi :d

2010-11-14 @ 20:37:31
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0