:$

asso seriöst ? hur sämst är jag på att blogga ?
det finns ingen sämre..
men ialf så är jag taggad för skolresan den 27 :)
men vill ni veta en hemsk sak ? vi får inte reda på vem man ska sova med frens man kommer dit !
asso jag tror jag dör :(
så jag har ju köpt nya kläder nu som jag ska ha på gotland och jag vill verklilgen inte vara ensam ..
asso jag vill inte säga det här ... men jag vill nt vara s på gotland .. :$
för då kan jag, Fanny, A och E ha roligt :DDDd men idag var vi i skolan på nån bajs sak och orkar n t skriva för skolan är bajs :DDDD puss / malin:D


bild i repris :DD

Kommentarer
Postat av: Fanny Y <3

Asså det vore ju as kul att sova med dom!!!!!!!!

<3

2010-05-22 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0