Hej! nu är klockan 15:42 och ska va med linnea snart och sälja lotter (typiskt)
asså, jag vill blogga oftare ! jag får vell försöka.. jag ska ha en regel att varje gång jag startar datorn ska jag blogga ir ? aja, skitsamma:D på söndag blir det ju hoppträning med eva :D dt kmr bli kul;D
för man hoppar ju med Dante älsk:D ♥ och vet ni vad det bästa är ? att jag rider han på ridskolan åxå nue ;)
så typ jag kmr hoppa med han igen sen :PP och på söndag ska jag ju SÅKLART ha rosa senskyddn och rosa schabrak(stavas?) och vantarna och spöet:)



Haha, o juste rosetterna åxå ! :D:D
men, han blir ju så söt ! pössiii:)


Idag i skolan var en gubbe ir vad man ska säga iskolan han tog typ kort oså.
Och jag, Linnea & Toril frågade om han kunde ta kort på oss.. han sa ja så typ vi satt i ett träd och han tog kort då fast en liten tjej som heter nelli/nelly ? var med på bilderna oså. :D:D
/ malin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0