dDante <3

Hejj ! :)
Idag är det onsdag, som om ni inte visste ? hhah ;P
men pappa är typ as arg på meii nu, undra vrf .... höhö ;)
nej men idag i skolan så var det först engelska och jag är inte så klari huvudet på morgonen :D hah ;P
och sen så var det kill/tjej-snack och jag satt å skratta hela tin typ, fast lite tyst dåra !
och sen rast och jag venne vad jag gjorde ? men ialf så var det läxgenomgång och jag hade såklart glömt min läxa xD men det ordnade sig, får ta med den imorn ist ! :) sen så lunch, rast, experiment, experiment.
sen så var dagen slut och jag var med linnea vi typ gjorde inte så mke, hon åt glass och jag chokladrutor.
men vi skulle typ göra en chokladsås t glassen och det gick ju som det gick.. men sen ialf så körde vi sk med kort ! :) det var kul, och sen så vare att byta om, sen dra iväg t stallet (y' och borstade dante älsk lite grann :)
och senare så red jag ju, DANTE♥ vi red ut och galloperade i skogen. kul ! :D
vi galloperade upp för en backe och dante blev pigg han åxå ;)
men jag venne om jag vågar gallopera över ängen på söndag, vi får se ...
vill hellre rida vid bommen :P jaja.. strax ska jag se på svenska hollywood fruar, ir strax åh strax ..
typ en haltimme kvar, men jag måste jö lite läxxa ;( BORING som faen ! :@ aja, har inge mer att skriva.

bye bitch ! / malin :DDDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0