tisdag ;P


Berra bus ! så söt du är:)

 

Red denna bus ponny igår ;P

men asså jag kan ju seriöst inte rida :( -.-'

så man vill ta privatlektioner när ingen annan ser ! :(

ja, så illa är det.

För jag hade för korta tyglar & jag drev inte så han kunde inte hoppa ?

lix, hallå det går på alla andra hästar men inte berra " han är speciell -.-'" åhh ! så irriterad jag blir :( men ialf så blire bättre sen när man får rida Jacob, då kanske det går bättre =) <3

aja , skola idag & det hände inget särskilt. Slöjd på morgonen sen matte efter det sen lunch/rast & sen så var det multiplikation träning -.-'

& sedan engelska. Rast sen nån påsk sak & sen hem, och nu ska jag gö hela engelskan faktis :D

men skriver mer imorn dåe

puss på er gullungar ! // m-l ♥


Kommentarer
Postat av: Axelinga

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-11-23 @ 07:11:21
URL: http://axelinga.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0