irriterad nu ! -.-'

HA-HA !

Falsk ? ja, det kan du ge dej på !

När ni går omkring & skiter i mej !

det är falskt, riktigt falskt !

jag visste det, precis som alla säger. Du sviker, inte förvånad -.-' man ska aldrig bli för bra kompis med dig, för då gör du precis som du gjorde idag ! f*ck ya !



mina känslor i text.

__________________

Ialf. Hej :) <3 åkte t lågpris idag efter skolan & fanns inte ett skit. :(

skit i det mitt rum är fint endå :D ska nog ta & läsa lite t gossip girl.

& det är VAMPIRE DIARES IDAG ! jag svimmar     § måste se annars jävlar ! snart ska jag äta & ska typ gö lite läxxa nu ;P

hörs sen dåe cutie ! ♥ // malllin :(


Kommentarer
Postat av: Toril

skulle gjärna vilja se filmen,och vad häftigt gjort! Du är så himla duktig med datorer! Kram Toril <3

2010-03-27 @ 21:30:28
Postat av: Anonym

sv; finns det film ?!

jag svimmar isf !:D

2010-03-27 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0