I cry and my tears are filled with blood .....

Lilla gumman, det går inte.

Jag mår inte bra, fattar du inte det ?

Jag mår inte bra av att du bara skiter i mej, jag blev faktis

riktigt ledsen idag, jag gråter när jag skriver det hära.

Men du, hon "hatar" mej & ni är lix poolers ja, visst. Ditt liv du gör vad du vill, men du kan inte komma t mej & låtsas som ingenting.

Så funkar inte jag ! Hon vill inte veta av mej & skriver taskiga saker till mej helat tin, & du är jätte snäll mot henne ? hon förtjänar det inte.

Ja, hon är snäll mot dej & ja, VAFAN ! jag har inte rört henne seriöst ! and she hate me.. i undred why ?

Men som sagt ni är inte bäztizar eller ?

så känns det ! sluta att behanda mej så .... snälla ? ....

JaG gIlLaR iNtE hEnNe FöR hOn GiLlAr InTe MeJ.

Jag står för det jag säger.

 

 

I cry and my tears are filled with blood .....














Kommentarer
Postat av: fanny <33

vem?

jag??

2010-04-01 @ 22:32:50
Postat av: Anonym

vem??

Jag???

2010-04-01 @ 22:35:15
Postat av: malin

sv; men nej, klart inte ! <3

2010-04-02 @ 09:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0