flååt, men åhh ! ska blogga nu behöver nån som peppar mej till det !


tjenare ! haft det bra idag ? inte jag. åkte till sthml idag och var inne på riksdagen :) kom hem för typ 45 min sen. såhär är det: försöker att kontrollera min smärta försöker att va glad men det känns i mitt hjärta vad ska jag göra när hoppet har tagit slut hur ska jag veta vilken väg jag ska ta mej ut. när ni ser mej le så är det bara fejk.
i måndags så red jag ialf Jacob :):) kulkul !  hoppning var det fan :D fetttkul assååå ! nu ska jag gö en sak så vi ses sen dårå :):) //malinduvett:)♥

Kommentarer
Postat av: Marina<3

Kul och hoppa med Jacob!!:) han e skit rolig att hoppa med:D<33

2010-03-11 @ 15:00:42
Postat av: sv: till marina

sv: ja vafan :) <3<<3<3<3<3

2010-03-11 @ 16:35:01
URL: http://malinnlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0