.

tjena :) har inte bloggat sen i måndags sry för det men jag bryr mej ialf inte.

lol *.*' nejmen.. för i måndags kväll så orkar man inte efter ridningen X'P

sen så.. i tisdags (igår) så åkte jag t badhust med linnea. :/

& kom hem vi 6 tiden :) sen efter det så skulle jag rensa min garderob -.- för typ

vi ska få nyy på månda. & jag var tvungen att rensa bort det jag inte ville ha åxå -.- efter det skulle jag gö lit engelska sen Desperate Housewives :) älskart'

sen så.. idag är det onsdag & jag bloggar :) <3<3


skriver inge om dagen idag bara ...



jag får inte vara sur, men ni ? alla andra har rätt a vara sura men inte jag. Är det rätt ? NEJ ! inte alls. Ni blir skitsura när jag är sur, & så ska det inte va ! & jag känner grupptryck med det ni gör.. det är lix samma sak som att välja bland massa människor vem man vill ha som vän. SÅ SKA DET INTE VARA ! vill inte vara med er fattar ni inte det ? ***** det du gjorde var fel ! om jag upplever det igen av någon av er så.. vill jag inte va med er.

GO TO HELL ! :(.

kiss and puss :* // flikkanflumm ♥








Kommentarer
Postat av: doris

sv: hihi det säger många :) <3

2010-03-17 @ 20:13:53
URL: http://dorisj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0