yah;P

hej bloggen! förlåt för kass updatering, men igår var jag i stallet i princip hela dan, städade i born precis efter. Sen när jag kom hem var jag fett hungrig och jävligt sur, så jag åt sen så duschade jag och jag orkade inte sätts på datorn utan la mej i sängen och läste, sen sprang jag runt litegrann. Sen nu på morgonen så har jag packat lite, för vid typ halv ett inatt ska vi upp sen åker vi till arlanda och beger oss t cypern! det kmr bli fett najs;P  men jag vill t stallet nu jue :( om jag gör klart allt jag ska göra hemma ksk jag kan åka ut? ja, de beror ju helt på. Jag ska ju rensa ogräs och packa min väska oså. Igår istallet var det kul, vi körde pompe ute sen kom det en neger i en bil och körde i hundrafemtio förbi oss tyyp:S han höll på att köra på pompe;( och föresten så kmr vi fram t cypern vid typ två imorgon:) nej, nu ska jag göra annat. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0