tolftejunitvåtusentio



ja, sitter och deppar över att byta klass.
fidde, vi klarar det här, vi är starka tsm ! vi håller våra nävar hårt om varandra,
det kmrr aldrig bli så bra som förut, men vi får försöka !

ao, ja nu är klockan runt 11 tiden och jag ska vell börga titta vad jag ska ha på mei ;P
Jag har lust att ligga i sängen hela dan och läsa, det är ju ruskigt äckligt väder ute ! diss t dt.
fast jag har ju lite saker och göra.
för dt första så ska jag rensa min ryktlåda och städa lite där i och göra rent borstarna.
och för det andra så moste jag städa upp i mitt rum, dt ser ut som ett bombnedslag !
sen så har jag inte ngt att göra direkt ir jo ksk hitta på vad jag ska ha för matlåda med mei img.
och sen packa allt så man kan sova hur länge som helst, fast ja, äta frukost dåra.
Vi ska ju t stallet vid åtta -.-' mamma ska mocka innan oså.
för utsläppet är ju ca. nio.


BTW.. Angelica jag gör dina höpåsar img. för jag lovade ju att hjälpa dej med dom förra gången men då skulle jag hem så jag gottgör dei.
och om jag hinner ksk jag mockar dina boxar åxå. ;P =)

BTW igen .. en märklig sak är att jag somnade med en knut i håret i går kväll,  och imorse så hade jag utsläppt, fast så mkt som jag snurrar när jag sover ..

pusshej♥ / Malin;DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0