tandläkaren, nooooo!

tja, jag känner mej krossad, ledsen, asso vafan?! vi börgade få kontakt men nu, helt åt skogen! du svarade inte ens -.-' nej, nog om det.. ridningen var som vanligt jätte kul, men ändå roligare:) jag höll på att ramla av en gång när mamma smackar på hästen när jag hade långa tyglar sitter långt bak och på sidan? så jag sitter snett och får vända sen göra en galoppfattning och köra fullt ös. Bilder kmr sen. vi vann alla stafetter förutom en. Bra gjort linn ;P vi red dante <3 BARBACKA och dom andra red JACOB med SADEl och jacob är ju snabb och dante seg, dessutolm är det enklare med sadel. Men jacob är så läskig så jag skulle aldrig våga rida barbacka på honom :$ nejnu fryser jag faktist, jag tänker gå och ta en varm dusch, bädda rent och gosa ner mej i min säng, fan jag ska ju t tandläkaren imorn.. hmm?  klockan halv fyra var det ;P jag ska ju t stallet och mocka lite oså, men jag hinner hem igen:) jag ska göra en inpackning nu och sova med den, många säger att det är bra så jag testar vell. Sen sköljer man givetvis ut det på morgonen:) Jag venne när jag ska t stallet men jag ska hinna platta håret, det sliter men jag lider! mitt hår är så jäääävla fult! fyfan säger jag .. orkar inte skriva mer ikväll skriver imorgonbitti pch på kvällen typ:) puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0