mad world

Tjenare, nu har jag varit hemma ett tag, har varit ute med hunden åliteså.
Men ialf så blev det stor vinst till nora idag :)
vann med 8-0 det är bra va?
kuggfråga, klart det är bra!
jag höll inte koll på vem som gjorde mål, och hur många dom gjorde.
alla var ju ialf jätte duktiga! inge mer snack om det jag suger på men som ändå är otroligt kul!
jag har ju ridit dante idag och han gick i form jätte mkt idag. Det var ett framsteg + att jag galloperade utan att hålla i mej, asså man kan inte göra det på vilken häst som helst, men han, han är suverän!
btw, Filur, Golden, Plugg och Zanetti har fång, hur lyckas dom bli så många?

Angelica ksk sover här, man vet ju aldrig med henne..
hon kan hitta på ursäkter om hon inte vill sova över ;O
IMORGON är det gymkana och jag längtar bajs mkt!
nu har jag inge mer att skriva ..

skriver ksk mer ikväll ir imorgon! puss♥ / malin



Kommentarer
Postat av: lisa

sv; åh tack gumman! du är så gullig <3

2010-06-13 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0