jag ska platta håret bitchar')


my little angel <3


fan, sämst på update men jag bryr mej inte jue ;P
jo, dagen idag var chill men ändå dryg, asso man pallar inte skolan man ska sova t man vaknar:D
jag ser ut som en apa men whatever, bah skolan liksom ;;)
jag ska FÖRSÖKA att bli bättre på att blogga men jag har inte ork längre ..
Och föresten så fick jag ett jack i hjärtat idag ..
jag kan inte fatta .. han bad om ursäkt förut och jag förlät honom, men asso, jag tänker inte göra dt längre det går inte att lita på honom, fak ju anton ..
alexander skämta med oskar om att jag sa att han var ett missfoster (asso oskar, att jag sa dt t oskar), och så sa typ oskar det till anton över hle klassrummet och så sa anton: a, men hon säger ju alltid så..
alla säger att jag inte ska bry mej, men det går inte .. jag sitter och gråter, fast det var ju inte direkt taskigt men endå.. han brukar alltid vara taskig :'(
bah så ni vet töntar, jag gråter varrje kväll, och oftfast önskar jag att ni inte fanns .....
ANTON R: förlåt att jag säger det här men, gå å dö.


inges puss / malin :'(


Kommentarer
Postat av: Fanny Y!

Malin!

För det första är du en av dem finaste och snällaste personer jag känner och säkert någosin kommer att känna!!!

Du behöver inte gråta allt kommer att bli bra jag lovar!!!! I bland känns det som om man skulle vilja gå igenom jorden och bara försvinna men allting går att stryka men det kan ta tid!

Ha det bra Gmn!<333333

2010-06-07 @ 21:50:37
Postat av: Fanny Y!

Malin!

För det första är du en av dem finaste och snällaste personer jag känner och säkert någosin kommer att känna!!!

Du behöver inte gråta allt kommer att bli bra jag lovar!!!! I bland känns det som om man skulle vilja gå igenom jorden och bara försvinna men allting går att stryka men det kan ta tid!

Ha det bra Gmn!<333333

2010-06-07 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0