åh, jävla piss!

okej, jag skulle nt blogga förens imorgon men det här moste jag bah säga!
att jag duschade ju nyss och jag har ju inpackning i håret just nu, men jag är ju oftast van vid att ha balsam, så först tog jag schampo, sen tog jag duschkräm i handen och börgade ta in det i håret, och efter en sekund, jag bah: faa'n! så jag sköljde ut duschkrämen tog nytt schampo sen tog jag duschkräm men då tog jag det på rätt plats :) sen så gick jag ut ur duschen tog hårinpackning och sen stack jag och tog på mej pjamas. Och sängen är nu nybäddad så man kan mysa ner sej där och läsa lite, jag moste upp rättså tidigt eftersom jag ska duscha ur hårinpackningen sen ska jag föna håret lite sen platta:) sen beger jag och linn oss iväg t stallet:)och där blir det att mocka, ge lunch, sopa, fylla vattenhinkarna i hagen+skrubba dom osv.
sen blir det ju tandläkaren -.-' puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0