08 Juni - tvåtusentio :)

tjohej & hopp !;)
nu sitter jag och nördar vid datorn och jag ska snart packa väskan inför imorn för annasrs hinner jag inget imornbitti(: dom som känner mej vet att jag ALLTID (nästan) är sen .. tahha ;P
jag ska på kalas hos oskar idag (släktkalas) för han fyller ju typ ?
men ialf så har jag ett phett roligt skämt mot bajsungar ;(


såhär: jag har nagellack på mitt långfinger onlyy, och då säger jag såhär: titta mitt nagellack ! och håller upp fingret xD

fan jag asgarvar ju ?


ao, ja, ialf idag iskolan så ha de vi ju slöjd först sen bara tråksaker..
på engelskan så är tjejerna bäst jueh ;P vi vann AHA !
känn er ägda, känn er blåsta, bah så ni vet, så räcker inte båda ! yo,yo,yo,yo ! ::::)))))


btw .. killar, bah så ni vet vi är bättre än er :) puss på er snyggingar ;)

/ MMMMALIn :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0