härlig dag i stallet:)


Hejsan sötnosar ♥ jag skrev ett inlägg förut men jag tog bort det eftersom att jag, tkte att det var onödigt. För det stog bah typ att jag är sen oså, sen att jag skriver mer sen, hah? Imorgon följer fidde med till stallet, XTRA kul :) så jag ska läsa nu, sen så bär det upp tidigt imorn, jag ska ju duscha först, sen ska jag platta håret, lixm så att det håller sej platt tills imorn, sen platta det imorgonbitti. ;D och jag moste verkligen bortsa tänderna för dom är gula som smörblommor ir nå. Nejnu ska jag skriva om dagen här.
Det börgade med att jag åkte ut ca tjugo i nio, sen så skulle dom börga borsta hästarna, dom var redan ute. Så upp med borsten och börga.. Sen så när dom red fick jag ta hand om plugg, hon som red var hyfsat duktig. **** Sen när dom hade ridit så kmr jag inte ihåg så mkt, det var inget speciellt. Jag och michelle skulle hjälpa dom på övernattningslägret oså. Och jag skulle typ mocka och sen tyckte jag det var jobbigt så jag gick ut och stannade utanför boxen, och då kmr michelle och bah: men malin, haha ! du gillar verkligen inte att mocka va? och jag bah: hihii;) så hon tog över och jag fick sopa ist. Sen var det mat, äntligen! Och jagtog lång tid på mej, som jag sa xd.
Ja, och emma och veronica hade teori, och så sitter dom och smaskar glass, inte unfra på att barnen åxå vill ha? hhaha.. Sen så eftermiddagslektionen ooooh, det var ett långt ord. Men ialf, Så blev dom indelade i två grupper, och Alva som red pompe, red i grupp två, och michelle hade sprungit med henne hela tiden, och jag hade sprungit två lektioner, så jag hade sprungit med lite mer, och sen så sa hon åt mej att komma, och så fick jag springa med henne. Dom galopperade typ hela tiden? och efter tvp minuter, jag flämta över hela ridhuset så hon fick ta pompe igen:) och jag var så trött så jag la mej ner på ridbanan, hhah;P och sen så mobbade jag och tessan emma lite om hennes tandställning ;D jo justde, när vi badade, och jag badade inte direkt, men så gungade jag oså var det en pinne som knöt upp min överdel! hahhaaahahaha jag skratta faktis ett tag, men ba för mej själv.
Nej ni vill säkert inte höra mer om min dag. puss ♥

Kommentarer
Postat av: ida myrin ♥

sv: åh tack, detsamma :)

2010-07-07 @ 02:41:39
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: Linn

Tävling på min blogg,kika in och va med! :D

2010-07-07 @ 18:16:12
URL: http://linnerikssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0