sometimes i wish i haven't met you.

hejsan sötnosar !


dagen idag har typ bah var chill, först leta jag igenom hela rummet efter en dosa, men dt är en låda jag inte har tittar i en, om den finns där får jag rådamp. haha. Sen satt jag vid datorn, tog bort klockan för att kolla en sak, sen så fick jag inte dit den på ställe, så typ jag höll på å dö ! jag kände skuldkänslor för mej själv?
haha, idag vid 3 typ drog vi för att plocka hallon, har en egen skål btw. Ska äta ikväll, men inte alla dåra. Vi kom hem typ vid hem, Sen gör mamma en hallonpaj just nu, det blir efter maten (a9 ja, dt här blir ett random inlägg. Men vädret? det gillar vi ! nej vi älskar* asso sol sol sol, jag fick typ skuldkänslor för att dt inte var sol förut, jag ville ju solaa ;PPpPPppP Ikväll ska jag ialf inte dricka cola ! jag ksk somnar tidigt för jag är fett trött') nej jag skriver mer ikväll. läs lisas blogg btw. NI kmr inte ångra er, jag loovar !





- jag har konstigt nog denna låt på hjärnan?



Kommentarer
Postat av: lisa

hiihi :)

2010-07-28 @ 15:00:37
URL: http://lisatengelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0