siiiims::D




åh ! Jacob, du är andledningen till att jag rider, när du är borta, är jag borta. Jag skulle inte klara mej utan dej bubbis ! du vet att jag älskar dej / din malin;)
haha, lite mer bilder jag har använt ') nejmen, pappa fick damp på mej igår, han bah: du lurade mej, du sa att du skulle lägga dej ! och jag bah: öh? vänta lite bah:) sen fick han värsta damp :S men igårkväll så låg jag och typ spelade lite på mobilen. Sen väntade j ag på att klockan skulle bli halv tre, mamma kom hem:) så jag prata lite med henne sen gick jag och la mej igen. Sen klockan fem, så vaknade jag, sen somnade jag igen. Sen så vakna jag tio över elva. Gick upp, prata med mamma lite. Sen vid ett åt jag frukost. Sen typ spela jag wii tills halv fyra. Sen städa jag upp i min garderob lite, tog på mej kläder (a) sen vid fyra gick jag ner till linnea, och fick reda på att linnea & oskar hade fått en ny mobil, (var då) en sony ericsson x10 mini pro. JAG VILL HA EN SÅN. men min duger än sålänge. Men ja, vi typ gjorde inte så mkt, vvid halv sex skulle jag hem och äta. & linnea skulle åxå äta, sen kom hon upp till mej. Vi gick ut och hoppade studsmatta sen typ lekte vi frisöööör;P haha vi är småå igen:DDD nejmen vi hade lite kul bara:) sen vid åtta skulle hon hem? så jag ska höra med david om jag får spela sims. Fast jag ska typ duscha innan, eller efter? jag vene. Jag ska ialf gå nu. puss ♥






- har den låten på hjärnan just nu:) dagens låt ?

Kommentarer
Postat av: angelica

äre min hand?? <3

2010-12-28 @ 13:56:34
URL: http://angeliicafagerman.blogg.se/
Postat av: Jespermargit

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-14 @ 10:57:59
URL: http://jespermargit.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0