rubrik vadå?

hejsan söta !


Idag får dt vell bli en chilldag, fast linnea ringde och väckte mej & frågade om vi kunde va? det var vid halv elva lr ngt. Igår fick jag spela sims för min snälle bror ♥ tänk att han ska flytta till kiruna? ;o nejmen jag spelade inte så länge, kanske spelar mera idag:D jag var bajstrött eftersom jag vaknade bajstidigt igårmorse, så gick och la mej vid elva, sjukt jag vet !  senså vaknade jag ju vid halv elva idag (som jag sa;))
Igårkväll skulle jag duscha & byta lakan, men det gjorde jag inte, så ska göra det idag istället. det blir troligtvis mer bloggning i eftermiddag. btw så drar pappa & david till örebro nu, så blir ensam hemma ;o jag har verkligen fobi för det, men om jag stäng er in mej i mitt rum så behöver jag ju inte tro att jag är ensam hemma:) puss ♥



- söt bild på dante från i våras ♥
jag var tvungen att klippa bort mitt fejs ..

Kommentarer
Postat av: Agnes :)<3

Sv: Jodå det har jag, själv då?:)

2010-07-26 @ 12:36:05
URL: http://agnesown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0