nya bikinisar!



denna snygga bikini har jag fått idag ♥ även i khaki :) Jag älskar den ::D så dom kmr jag bland annat ha när jag solar (L)

Hejsan sötnosar ♥ efter en hel arbetsdag i stallet så är jag trött och orkar inte skriva om dagen. 
lr en sak, det var såhär att på teorin så frågade emma, ruben vad det är man håller i när man rider, då sa han träns, hon ba: nej inte träns, det som sitter på tränset. Då sa ruben: sadel? asso, fan va jag garva! hhahah.. ;P. Men jag har ju fått min älskade bikinisar nu, så nu blir det sol! har ju sagt att jag ska hålla färgen, men den är ju förihelvete borta?! fan på det -.-' nu är teven i full gång och jag ska titta lite på teve sen ska jag duscha, sen fortsätta! lr ska jag duscha nu? a, jag får tänka på det, snabbt aso ;P Igår var michelle dagens häst, fast det sa jag kanske inte? jag ska ialf börga med det, och dagens häst nu är nixon, för han är fett cool! för när jag och fideli mockade så sa jag: han kmr lägga sej ner nu. Och så gör han det! och börgar rulla skitcoolt fan, sen så när han ska upp, så sätter han sej först, dom gör så. Men det var ba det att han sitter kvar! haha jättegulligt :') så han sitter där i 20 sekunder, jag och fideli vi skratta för att det var så gulligt :) jo jag gick dit lite senare åxå, och precis när jag kommer så står han först still och stirrar på mej, långt bak i boxen, sen så tar han ett steg fram, sträcker på sej som en hund! fyyyyy vad gulligt det var! ;P sen så gjorde jag en bra sak:) Jag sa till emma att moa carlsson ville ha jacob (a) och fidde sa då att Fanny ville ha plugg, så dom kmr få dom :) men asso jag kom å tänka på moa eftersom hon frågade förut, asso om jag kunde fråga :) och sen ska vi sova i en stuga ;P
nejnu känner jag att det här blev lite om dagen endå? får vell sprattla in i duschen nu, vi höres! puss

Kommentarer
Postat av: lisa

sv: okej dom är inte mina, det är min kompis.. har bara lånat dom

2010-07-07 @ 19:36:46
URL: http://lisatengelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0