jag litar inte ens på min bästavän, fifan.

jag kan inte andas, jag får inte luft. ni trycker ner mej på marken, jag kan inte andas, vafan ska hända nu? jag kan inte andas, jag kan inte andas.


jag trodde du var min bästa vän.





20 sannigar om mig. (vissa ksk ni vet:D)

  1. jag spenderar mest min tid med min kusin linnea.
  2. jag tål allt.
  3. den första jag pratar med när jag mår skit är alex eller fidde.
  4. fideli är min bästavän.
  5. jag litar inte på vem som helst.
  6. när jag mår skit lyssnar jag på depplåtar, och börgar grina.
  7. jag är snål.
  8. jag ska börga sexan.
  9. dante är min bästevän<3 (åxå)
  10. jag har gått på lärke.
  11. jag ska skaffa räls.
  12. jag har halvlockigt hår.
  13. jag är avensjuk på många ..
  14. jag heter emma i andranamn
  15. jag heter angelina i tredjenamn.
  16. jag har fiskat två gånger i hela mitt liv.
  17. min pappa har sjungit i matz bladhs.
  18. min pappa fyller 64 idag, HAN ÄR GAMMAL:;D
  19. jag duschar varge eller varannan dag.
  20. jag har storlek 37-38 på skor.

så det var tjugo frågor, nejmen nu ska jag nog hoppa in i duschen ! pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: okej härligt! jo tack allt är bara bra med mig !

vad gör du då ?

2010-07-23 @ 20:04:27
URL: http://akerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0