imorn bruds (L)

hejsan ! förlåt att jag inte har skrivit något, men jag typ vaknade tidigt, sen kollade jag på teve. Linnea kom, jag åt frukost vi drog ut och gick en sväng med hunden. Sen gick vi ner till hennee och höll på med muffins, sen skulle hon äta, och efter dt drog vi till lastbils. Sen stack vi hem, vi spelade lite kort sen bar dt av till örebro ! ni får se imorn;) vi hade ju inte hela dan på oss, vi åkte hemifrån halv fyra, xd. Sen när vi kom hem vid halv åtta/åtta så åt vi, hon skulle hem och äta. Sen vid nio gick jag ner till henne, vi plocka hallon. Sen vid halv tio skullle hon in så jag drog hem. Sen så kollade jag på film med mamma och pappa. Sen har jag duschat och ätit en macka, och nu sitter jag här. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0