hemma nu !:)

hejhej,


nu har vi kommit hem ! det var faktis ganska kul;D den mesta tiden var vi med jonna, jobbigt ! vi åt jju oså. Sen var vi i skogen, sen efter ett tag blev det kladdkaka:D sen fortsatte vi, sen kom vi till massa hus, sen vinkade emma till oss, haha. Men när vi kom tillbax så vet jag inte vad vi gjorde? vi hade småbarn med oss hela tin' eller jo vi typ lekte kurragömma:::) vi flumma llite;d men vi typ gömde oss i garaget, ingen hittade oss ! det vvar typ jag, linnea, arvid & lovisa. Jag ska nog packa det sista i väskan :) jag hann ju göra rent borstarna. Dessutom så ska jag få två linnen imorn (L) det är Du & Jag linnen;D  har såna spetstrosor åxå:) iaf så är det ett i ljusrosa & ett i svart.


JUSTFAN! vi har beställt kläder från hm (a) eller vi kanske inte har postat? det är ifån katalogen iaf .. menmen, nu ska jag se på film med mami, pussar!


MALIN


Kommentarer
Postat av: linnea

malin det var kul igår men inte kurragömman

2010-08-01 @ 13:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0