en hel dag i stallet och ont i halsen ;o


Hejsan:) bloggningen idag blev lite senare än dom andra dagarna, haha. Det är jag som är trött och ligger i soffan, teve! ;) men nu är det slut på det, jag ska se eclipse har jag bestämt, men när vet jag inte.
till stallet ... - jo, såhär är det att michelle åkte hem till skåne idag, och det var sista dagridlägerdagen för nu :) men på lördag är det ännu mera jobb .. jag kmr jobba på ponnyridningen ^^ Nejnu till nåt annat. Jo, imorn kmr jag gå på EMD sen på lördag björn rosenström, jag hoppas verkligen att jag är bra i halsen då .. Och imorn SKA jag sola, lr vi får se :) om jag inte ska gö andra saker, men nu i tre dagar har jag sprungit, har knappt tagit ett andetag? nejmen jag har varit trött efter fyra alla dagarna. För lixm igår så la jag mej i pappassäng, jag somnade nästan? och idag i soffan och somnade nästan.. jo vill ni veta en sak? emma är dum :( hon tog min mobil och kolla igenom bilderna på min mobil, med massa dampbilder ju ! fyfan :( nej nu ska jag in i duschen sötnosar. puss ♥


DAGENS HÄST:
sweetheart (L)
för att hon är så söt och snäll, det var till och med en kille som sa att jag hade en fin häst, vad heter hon? då sa jag sweetheart, passande namn:) (sa han) (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0