dante bebi imonnn=)


hejsaN! ett inlägg med bild nu, dt var ett tag sen:) men ialf så fyller pappa år idag och jag har namsdag, graz t mej (a' nejnej. Imorn är dt diggiloo fick jag reda på typ nyss? det är i filipstad:) så om man har tur ksk man träffar saknade melinda ! fyfan så man saknar henne :( jag trodde att jag inte skulle överleva :'( men ja . .Imorn innan vi ska på diggiloo så ska jag rida dante bebi' <3 emilia rider berra, jag dante;) shit dagen blir bäst::) sen så blir dt filipstad då, jag moste förbereda mejj;O jag ska nog gö fransk manikyr strax. Men ialf så hörs vi imorn bitti och innan vi åker ! pusshej ♥

btw .. jag lånade ett fint halsband av mamma idag och hon sa att jag fick dt (a' åh ! asso jag blev lycklig, lycklig.. jag tar kort på dt sen när det är bra ljus ute ;P

Kommentarer
Postat av: angelica

sv ah den är galet snygg! :)

2010-07-24 @ 13:00:06
URL: http://fleratimmar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej! :D VAd ska du göra resten av sommaren?

2010-07-24 @ 14:36:16
URL: http://fotobliixtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0