blåsut

Hejsan:) idag vaknade jag vid ungefär nio, nåt sånt. Men jag låg i sängen till tio. Sen åt jag frukost, satte på datorn, gick ut med hunden och blev stucken av en geting :D jag har inte plattat håret än, ska göra det nu. Bildere kmr från gårdagen, när jag har tid. Senska jag med linnea och dom till blåsut, men när vet jag inte. Så drf måste jag skynda och göra mej iordning. Och nyss ringde linnea och sa att jag skulle äta innan vi stack, vid ett. Så jag nåste skynda mei!  nejmen jag skriver sen då, puss♥

Kommentarer
Postat av: lisa

sv: hih, nej det är min kompis, hon har min så tog jag hennes. asså vi bytte inte, tog bara lite kort med varandras mobiler liksom :)

2010-07-04 @ 12:45:54
URL: http://lisatengelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0