BLEV EN GAMMAL BILD IDAG!


Gammal, =) just nu sitter jag och gör inte ett skit! :( har fan ont i magen nu! vi kommer ju förlora hela skiiten! man har jue bara en chans i livet, och jag tkr att nån annan ska ta den vi kanske får massor av pengar då :D men inte ifall jag ska sitta där! sitter vid pappas dator nu. Idag i skolan hade vi ett matteprov först sen minns jag inte? har iaf varit med Olivia idag =) kul vare, vi gick ut med sammie och praata masso! :D sen spela vi chefren åxå! XD, och åt fruktsallad, vi skärde på en kycklingskärbräda (hihi) har inge mer att säga nu? 


 

Att älska är att sakna att längta likaså,
att du finns någonstans därborta är så svårt att förstå.



Det är ju hos dej jag vill vara o känna din mjuka kropp,
du är en himmelsk gåva den finaste jag kunnat fått!




Det är ju hos dej jag vill vara till mitt sista andetag,
jag lever i en bubbla där finns bara du o jag!





//malinnlindberg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0