sjuk todayy! :(


japp, jag är sjuk. Idag, tisdag så var vi lediga från skolan för vattnet funkar inte iskolan och typiskt mej så är jag sjuk! :(  och bara så alla vet så förlorade vi vi i femman. Vem trodde att vi sskulle vinna lixm? mm, och igår så red jag red golden och vi hade markarbete en gång till vi ska hoppa nästa vecka. Och Josse tog ett liten litet hinder och det gick ju bra men sen skulle vi göra i andra varvet och det gick ju bra först :D och man gör ju flera ggr och jag skulle gö den min andra gång då vägrar han och jag flyger över och landar på höften och håller i tyglarna fortfarande. sen gick jag upp och vi förberedde för galopp från skritt, och jag skulle hoppa då, då vägrar han igen, och jag ramlar av på samma sätt sm första, då fick jag ett spö och hoppa han var as pigg då XD men det gick bra så sammanlagt har jag ramlat av golden 8 ggr, och Dante 7 ggr, Berra en gång och filur en gång =P


pusspuss! ♥

ska sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0