pulka dag idag! :D


 :):) .... min dag idag:
skolan: SO´,rast, bild(allahjärtansdagkort),lunch,(rast),läsning,matte... rast sen sist röran :D
kulkul! sen efter skolan gick jag, Linn, Marcus hem till Marcus.. Linnea kom strax efter :P vi spela typ lpb :P haha jag äger ju på det ... näh, skoja baah! .. . men sen åt vi pudding.. och jag råka lägga ut värsta bilden på nån blogg :S jag skapade en ny via mobilen.. sen gick det ju inte att logga in! så oserilsa bilden ute på internet INTE kul jue ;(  .. .aja men skit samma :) sen gick vi och åkte pulka i lastbilsparken kulkul! sen åkte vi te lärke och åkte lite där :D:D sen skulle jag hem.. och nu har jag tagit några bilder på meii.. men INGA blir ju bra !!

pusss* // ♥malinnlindberg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0