inaktiv på bloggen.

20 sanningar om mig


1. måste sitta vid datorn minst en gång om dan.

 

2. jag blir inge bra på kort.


3. mina ögon blir hur stora som helst när jag ser pengar.

 

4. Min dröm är att ha en egen häst som jag kan rida ut på varenda dag :D

 

5. jag rider.(såklart)

 

6. jag är livrädd för mörker

 

7. jag eh nt singel :)

 

8. hatar mitt utseende

 

9.vill va som alla andra (typiskt)

 

10. älskar sommarn lätt :)

 

11. blir kär lätt :P

 

12. jag väger 33.6 kg.

 

13. jag går i born & är 98

 

14. snål som faen asså ! :)

 

15. Sammie är anledningen till att jag lever.

 

16. jag älskar DANTE :) <3

 

17. läppsyl är en drog för mej.

 

18. rider 2 ggr i veckan :(

 

19. ganska kort ^^ typ 1 åh 48/49 :(

 

20. primeur borde bli en korv.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0