gammal bild från nyår §


hejsan ! vaknade 9 idag,  & förkyld idag åxå (suck) jag äär jueh fan skiträdd för nässpray XD jag kan inte trycka så jag testar i luften en gång då går det jätte bra sen när jag ska ta i näsan då är mina fingrear stilla -.- sen rycker jag till när jag tillslut trycker, mitt huve bah åker upp x) a, iaf så kanske jag ska va med linnea idag. Men pappa sa att jag inte skulle vara hemma hos någon när jag är förkyld. så venne riktigt :S men jag har bestämt  mej jag ska inte sitta vid datorn hela dan idag jag ska kanske baka scones ifall jag inte är med linnea sen ska jag duscha och tvätta håret idag. Jag är skit taggad Göteborghorseshow på lördag ! f*ck vad jaglängtar !! nu måst  e jag gå ut med sammie innan pappa jagar meii x) tahha nejdå men han blir skitsur.

kyss :* // malinduvet :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0