=)=)


Romme Alpin med skolan igår :) jag vet inte men jag hade iaf hur kul som helst! bussen hem var ju bäst! haha det var jag Moa Matilda och Kajsa vi satt längst bak såhär, men iaf då ställde jag min dricka på bordet men den fick inte plats i det där hålet så jag la den uppochner i hålet, sen helt plötsligt så bah gick korken av och allt ramla ut på mina skor som låg på golvet XD aja, det var skit kul iaf. men nu måste jag ut med hunden :( vi hörs...


p.s det stog att det inte gick att logga in på min blogg förut så drf har jag inte skrivi någe :) (L)  


 (L)(L)

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: åh tack så mkt :D<3 ja är mycket nöjd med den

2010-02-07 @ 20:52:33
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0