fredagkväll



Hejhej,,, Vill ni veta en grej? Jag har aldrig mått bättre. Den där killen förstörde mitt liv, eller jo, bättre kanske jag har mått, dom där rycker kommer ju forfarande. Men iaf. Jag ska tvätta bort sminket sen ska jag fixa för imorgon för då bär det av mot stallet. Ska nog lägga mig rättså tidigt så jag får sova ut, har yutsläppet imorgon!


Nu har jag varit på julbord i hällefors, mysigt. ´Linnea skulle ta kort på mig, men hon var inte bra så det blev suddigt. .. Menmen, Julbord i skolan med och var på julkonsert, ,min humor där ibland;)  HaHa. 


F-I kan dö, det är en liga, (från&mednu) / Malin Lindberg. :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja jag har haft en bra dag, sjdå? =)

2010-12-11 @ 13:57:44
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är vinnaren av dagens blogg utsed kolla in hit om du blev du som vann: http://majuss.se/2010/december/dagens-blogg-lordag-1.html#comment

Om du inte vann så dår du en ny chans redan nu!! =D

Hoppas att du är med!



Lycka till och GodJul!

2010-12-11 @ 17:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0